Mert mindig van mit csinálni \o/

Letsdosthg!

Letsdosthg!

Vona Gábor: Gondolataim őszintén

2015. november 19. - GaboorR

Ezúttal nem rizsázok, kimondom, amit ki kell. Bár azt szoktam mondani, hogy én aztán nem kertelek, mert hát kimondom és megoldom, ez nyilván nincs így.

Nem lesz ez ilyen őszödi beszéd, vagy hasonló, tökre olyan dolgokat mondok most, amit Te is tudsz, ha egyszer is jobban odafigyeltél arra, amit mondok, nem csak röhögtél a buzi vicceken, amiket igyekeztem beleszúrni minden beszédembe (az elmaradásokért elnézést!).

Na de térjünk a lényegre. Emlékszem, mikor először hallottam a migráns áradat hírét. Először nagyon megrémültem: csak ne a Palesztínok! Úgy köpnénk szembe egymást Novák elvtársammal, mint a huzat – mi panaszkodunk, hogy ott gyerekeket gyilkolnak a mocskos zsidók, de azért kerítést húznánk a határokhoz, ide aztán még átvonulni se tegyék be az iszlamista mancsukat!

Hál’ istennek máshonnan jöttek be a muszlimok, így aztán elkezdődhetett a migránsozás, bár az adatok azt mutatják, hogy a kormány (az erőforrásainak hála) jobban kihasználta a helyzetet, és erősebb lett a ragyogóan felépített propagandájával. Őszintén tisztelem őket, még elismert magyar szociálpszichológusok sem vitatják, hogy milyen sikeres tömegmanipulációt hajtott végre!

Igazán kétségbe voltam esve mostanában, mert hát hiába nyomtuk mi magunk is a tiszta idegen utálat hirdetést, a kormány ezúttal előttünk járt. Bár sajnos az is tény, hogy nagyobb nem lett az idegen utálat, de sokan meginogtak a nagy szeretetükben, és már elgondolkodnának, hogy kiket is engednek be (remélem egyetlen muszlimot sem, hiszen terroristák!!!).

Na igen, szóval témánál is vagyunk! Az van, hogy szerintem minden migri egy mocskos, potenciális terrorista. Ezt tényleg így gondolom, nézd meg bármelyik erről tartott beszédemet, nyilatkozatomat. „Na de Elnök úr, hát azért maga is úgy gondolja, hogy a migránsok nem mind terroristák, hiszen…” Persze, persze, emlékeztek hogyan van a bogárral, meg a rovarral? Na, az egyik gyakornok srác bedobta ötletnek közös szotyizás közben, hogy valami ilyesmi legyen, amit leszögezünk, hogy jó színben tűntessük fel magunkat. Szóval nem minden migráns terrorista, viszont minden terrorista migráns. És akkor ezzel jól össze is kuszáltunk mindent, mert az emberek fejében ugyan az fog majd megjelenni, mint az enyémben: migráns=potenciális terrorista=mennyen haza, leszarom.

Jó mi? És akkor az iszlámról is valami hasonlót mondtam, hogy az sem egyenlő az iszlám állammal, viszont semmi köze a mi kultúránkhoz, ezért hát ez sem egy megtűrt dolog. Szóval a kép tökéletes. Azt meg mindenképp leszögeztem, hogy hiába minden szabályozás és törvény: menekültek nem léteznek. A menekült addig az, amíg rohannak utána, fizikailag végig menekül, és bujdosik mindenfele. Amíg el nem ér egy tuti biztonságos országot, akár a miénket. Amint ide beteszi a lábát: már nem menekült, hanem egy migri, tehát: terrorista, vagy bármikor lehet belőle terrorista.

Na amúgy én tényleg nagyon féltem a Fehér Magyar Fajt. Bár sosem mondanám ki ezt, így, meg annyira nem vagyok szélsőséges mint Novák barátom, aki újévkor szokott egy dorbézolósat rikárdózni. Az ilyeneken jókat röhögök, majdnem ez is olyan mókás volt, mint a buzi vicceim. Ez amúgy érdekes így önismereti szempontból, mert amikor azt mondom, hogy „magyarok”, akkor nem jelennek meg előttem se cigányok, se arabok, még akkor sem, ha ők akár 100-200 éve itt élnek és magyarnak hiszik magukat. Aki nem Ménrót valamilyen leszármazottja, annak itt semmi keresnivalója.

Nyugi, én már csekkoltam, 100%-ig magyar vagyok, visszavezettem a világ keletkezéséig a vérvonalamat. Nehogy valaki lezsidózzon, vagy ilyesmi, még a végén úgy járok, mint a párt ökle, aki a párt árulója lett, és azóta csak kósert eszik. Pedig milyen jókat szalonnáztunk egykor…

Na most elég is lesz ebből, még sok a dolgom!

Magyarország a magyaroké, ezt sose felejtsd el. Én kimondom és meg is oldom, hogy ez így legyen.

vona.jpg

(A kép illusztráció. Továbbá minden vélt, vagy valós hasonlóság a cikk tartalma, és bizonyos Vona Gábor, Jobbik Elnök között csupán a véletlen műve.)

A bejegyzés trackback címe:

https://letsdosthg.blog.hu/api/trackback/id/tr178090392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása