Mert mindig van mit csinálni \o/

Letsdosthg!

Letsdosthg!

Hey, that's sthg everyone can enjoy!

2012. október 05. - GaboorR

Üdvözlök mindenkit!

Első blog bejegyzésemet lehet látni. Ilyenkor az emberek úgy általában írnak magukról, kik is ők, miért is hoztak létre blogot. Azt hiszem én is élek ezzel a sztereotípiával és hasonló dolgokat írok ide :-).

Páll Gábor vagyok, az ELTE-PPK pedagógia szakos hallgatója. Ez az első félévem és a kezdő lökést a Bevezetés az IKT-ba kurzusom adta a blog létrehozásához. Régebben volt már egy blogom, de nem vezettem, nem voltam kellően motivált hozzá. Az utóbbi időben a kurzustól függetlenül is megjött a kedvem a blogoláshoz, így aztán úgy határoztam, hogy belecsapok a lecsóba, és neki állok alkotni.

Mikről fogok posztolni? Úgy általában mindenről, ami éppen eszembe jut és érdemesnek találom a témát arra, hogy blog bejegyzés szülessen belőle. A blog címe is ezt az irányvonalat követi: Csináljunk valamit! 

Azért mégis csak említek pár témát. Az IKT kurzusom okánál fogva írok majd információs technológiák oktatásbeli felhasználásáról, a pedagógiai szenvedélyem folytán lesznek pedagógiával kapcsolatos posztjaim és ezeken felül hétköznapi témákról is szó lesz. Nem szeretem magam keretek közé fogni, túl sok minden érdekel a világban ahhoz, hogy egy tematikába tömörítsek egy blogot.

Kezdetnek úgy érzem bőven elég ennyi, szeretettel látok mindenkit aki ide téved! :)

Gábor

A bejegyzés trackback címe:

https://letsdosthg.blog.hu/api/trackback/id/tr454821333

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása