Mert mindig van mit csinálni \o/

Letsdosthg!

Letsdosthg!

Ásotthalom

2016. november 29. - GaboorR

Honfitársamnak, Toroczkai Lászlónak!

Tegeződve írok, nem tiszteletlenségből, hanem egyszerűségből, közvetlenségből, könnyedségből.

Sokféle véleményed lehet a menekültválságról, ami Európát is érinti. Sokféle véleményed lehet a terrorizmusról, kultúráról, vallásról, szexuális orientációról. Valamihez viszont nincs jogod: megtiltani másoknak, hogy önmaga legyen.

Mert burkinit, burkát, csadort és más, jellegzetesen az iszlámhoz kötődő öltözéket sokan önszántukból, lelkiismereti meggyőződésükből hordanak. Mert ezt szeretnék hordani. Nem baj, ha ezt undorítónak, félelmetesnek, borzalmasnak, felháborítónak gondolod, az a te véleményed, és fontos a véleményed. Nekem fontos. Jogod van a véleményednek hangot adni. Megtiltani, hogy más hogyan, milyen ruhadarabokkal fedheti a testét: nincs jogod. 

Én szeretek sapkában járni az utcán. Sőt, gyakran vagyok sapkában épületen belül, például pont ma tartottam középiskolásoknak tréning foglalkozást hátracsapott fullcap sapkában. Senkinek nincs joga ezt megtiltani nekem. Te sem tilthatod meg nekem. 

Undorodhatsz a melegektől/buziktól/homoszexuálisoktól/LMBTQI emberektől. Mondhatod azt, hogy szerinted gáz, ha két nő csókolózik a parkban. Mondhatod azt, hogy a melegfelvonulás (Budapest Pride) hülyeség és szimpla polgárpukkasztás. Azt is állíthatod, hogy melegnek vagy heteronak lenni választás kérdése. Ezt mind teheted, a te dolgod. Nem mondom, hogy örülök neki, de tedd, mert fontos a véleményed. Valamit nem tehetsz: nem tilthatod be mások szexuális orientációját. Nem tilthatod be a szexuális orientációk sokszínűségéről szóló segítségnyújtást, felvilágosítást. Akár iskolákban, akár közterületeken, akár más intézményekben. Jogod van a saját birtokodról kitiltani meleg embereket, csak azért, mert nem éreznek vonzalmat az ellenkező nem iránt. Ahhoz is jogod van, hogy szimplán nem támogatod ezt az egészet. Betiltani nem tilthatod be. 

A Holokauszt folyamán nem csak a jogtiprása történt zsidó és homoszexuális embereknek, hanem tömeges legyilkolása is. A kommunizmus alatt sem volt sokkal jobb a helyzet, ideológiai alapokon a keresztény hit gyakorlását korlátozták sok helyen. Ha még többet ugrunk vissza az időben, és földrajzilag is eltávolodunk Magyarországtól, akkor kritikailag megvizsgálhatjuk ahogy keresztyén bevándorlók gondolkodás nélkül szállták meg Amerika északi és déli részét. Tették ezt emberek módszeres legyilkolásával, leigázásával, isten nevében. Vallási háborúkban, népirtásokban annyi ember halt már meg: muszlimok, keresztyének, hinduk, zsidók, őslakosok. Számomra minden ember fontos, és nincs olyan hogy valamelyik ember fontosabb. 

Mikor arra gondolok, hogy betiltottad a müezzint, muszlim öltözködési viseleteket, mecsetépítést, és a nem-hetero "performanszokat", akkor felháborodott, elégedetlen, és csalódott vagyok, mert közös értékrendre, megértésre, békére vágyok, ezért azt kérem: töröljed el az ásotthalmi rendeletet.

Üdvözlettel,

Páll Gábor

humanity.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://letsdosthg.blog.hu/api/trackback/id/tr512009134

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FlybyWire 2016.11.30. 12:42:59

A 35+-szal közben látom, tévedtem, mert seggeden még a tojáshéj, de amúgy minden más adott, hogy idejuss (bár addigra más lesz a szubkultúrátok neve (V.ö: fajtiszta tarisznyás bölcsész mindenkori divatnév).

desw 2016.11.30. 12:43:46

@CyberPunK:

"Igen. Ezért írtam, hogy nem a konkrét ruhát kell betiltani, hanem minden ruhát, ami elfedi az arcot."

A történet így indult asszem Belgiumban vagy Svájcban. Nem a burkát tíltották a közintézményekben, hanem az arcot takaró ruhát, amit aztán a valláskárosult PC majmok iszlámellenesen lépésként értékeltek.

Egyébként próbálj meg pl egy magyar banka bemenni bukósisakban...

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.11.30. 12:44:44

@desw:

"addig a muszlim bevándorlók egyre többet és többet KÖVETELNEK a tolerancia és vallásszabadság mögé bújva"

Ebből is csak az következik, hogy rosszak a toleranciáról és vallásszabadságról szóló európai törvények. Sajnos az európai viszonyokra tekintettel készültek, így tehetetlenek egy velünk szemben ellenséges, a mi kultúránkkal homlokegyenest ellenkező ideológiával/vallással szemben.

staropramen 2016.11.30. 12:45:57

Ez egy egyszerű szereptévesztéssel kombinált jól kifejlett elmebaj.
Arról viszont kevés szó esik, hogy ez képviselő testületi határozat. Attól, hogy a polgármesternek elmentek hazulról,a testületnek tudni kellene,hogy merre hány méter.
Most úgy tűnik,hogy egy rakás kiskakas komolyan azt hiszi,hogy az ő kukorékolásukra kel fel a nap.
Holnap megérjük, hogy Ásotthalom hadat üzen Jánoshalmának?

CyberPunK 2016.11.30. 12:48:03

@desw: Nem ez volt a kérdés, de tereljél nyugodtan.

Pilotax 2016.11.30. 12:48:46

@ZX: Nyilván a mondatomban volt némi irónia. Egy valóban szekularizált államban - mi nem vagyunk azok! szerintem - nem engedhető meg semmilyen vallásos propaganda, úgy, hogy az más vallásúak érzéseit sértse.

Pilotax 2016.11.30. 12:52:13

@KUNTYI: Szerintem neked fogalmad sincs róla mit jelent a holokauszt.
@ZX: Szerintem nem mi európaiak értelmezzük így, hanem a hívatlanul idejövő muszlimok.

VaradiJanos 2016.11.30. 12:52:23

Nem tílthatod meg, hogy megtíltsa.

CyberPunK 2016.11.30. 12:52:25

@desw: Na, ha ott meglehetett oldani így, akkor itt miért nem? Ezek a törvények egyértelműen iszlám és melegellenesek. Ezzel csak fanatizálod azokat, akiket lehet, tehát a problémát nem megszünteted, hanem épp hogy növeled.

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.11.30. 12:53:31

@Pilotax: anyukádnak meg nem kellett volna tripperes kuncsaftot bevállalni gumi nélkül, akkor nem születtél volna értelmi fogyatékosként.

andrásúr 2016.11.30. 12:53:39

Barátian megkérdezem, hogy zsinagógát lehet-e építeni ?

desw 2016.11.30. 12:54:46

@CyberPunK:

"Nem ez volt a kérdés, de tereljél nyugodtan. "

Ezt kérdezted:

"Tényleg ilyen primitív véglény vagy? Ok, betíltják a burkát, akkor szerinted mi lesz? A, ezek a nők (akikre rákényszerítik) szabadon fognak közlekedni az utcán. B, ki se engedik őket az utcára. "

Tehát a miniszoknya tiltott muszlim országokban...

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.11.30. 12:56:36

@FlybyWire: nácika, a SP kicsit másról szól. Többek közt a magadfajta söpredék kigúnyolásáról. :D

röf 2016.11.30. 12:57:04

Kellett már ez a hiánypótló holo-zás, mert napok óta csak Orbánt buktatják a bloggerek...
Így ekkor erre a hétre rendben vagyunk.

desw 2016.11.30. 12:58:19

@CyberPunK:

"Na, ha ott meglehetett oldani így, akkor itt miért nem? Ezek a törvények egyértelműen iszlám és melegellenesek. Ezzel csak fanatizálod azokat, akiket lehet, tehát a problémát nem megszünteted, hanem épp hogy növeled. "

A különbség annyi, hogy Ásotthalmon konkrétan kimondták, hogy mi ellen van a törvény, libis belgáknál meg nem mondták ki konkrétan, de mindenki tudja, hogy mi ellen van. (nyilván egy normális belga sem fog függönnyel a fején melóba menni)

FlybyWire 2016.11.30. 13:00:12

@Hóhér az utolsó barátod: Abban biztos voltam, hogy a te agyaddal ennyit fogsz belőle megérteni ;)
Eredetiben láttam mindet, és hidd el, a magadfajta agymosottat még sokkal jobban ütik, mint a jobber csürhét, csakhát a dolgok "túloldalon" levő felét te nem igazán érted - mint minden rendes szélső katona.

FlybyWire 2016.11.30. 13:03:24

@Hóhér az utolsó barátod: De hogy megértsd: bármilyen ideológiai vonatra felülő, egyéb irányban induló/haladó vonatokat innentől azonnal gyűlölő, az emberi létet kizárólag vonaton ülve elképzelni tudó (és emiatt mindenki mást ide besorolni akaró) pontagyú idióták számomra (és az SP alkotói számára) is nagyjából tök egyformák.

Rajtatok röhögnek, és főleg azon, hogy ezt észre sem veszitek :D

CyberPunK 2016.11.30. 13:03:54

@desw: Ezzel kezdted: "Jól írod: SOKAN önszántukból. A sokan meg kényszerből!

Hát ebbe ezeknek a nőknek kibaszottul nincs beleszólásuk, komám! Kötelező viselniük! Ez nem-e báncsa' a szabácságpárti' lovagi lelkedet-e??"

Azaz az érvelésed szerint azért kell betiltani, mert itthon sok nő kényszerből viseli. Erre felhoztam példának, hogy a kényszerített kurvákkal mi a helyzet, ott is a miniszoknya tiltása oldja meg a gondot? Erre jössz válasszal, hogy de a miniszoknya tiltva van muszlim országokban. Mi itt most az Ásotthalmi "törvényekről" beszélünk, leszarom a muszlim országokat, nem ott élek, nem az a téma.

MarlonRandom 2016.11.30. 13:05:47

Én azt mondom, hogy pontosan annyi mecset épülhessen Magyarországon, ahány katolikus templom épülhet Szaud Arábiában, és pontosan annyi nő járhasson Magyarországon burkában, ahány nő járhat Szaud-Arábiában burka nélkül.

Pilotax 2016.11.30. 13:07:44

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Magyarországon van 3200 település.
Miért kellene nekem ismernem Csajágaröcsöge, Mucsajfalva élettől elrugaszkodott hülye rendeleteit, ha egyszer életemben egyszer arra vetne a balsors? Nem ehhez a témához tartozik amiről itt szó van de kíváncsi lennék néhány hülye nagyokos jogász véleményére, ha őt egy ilyen helyi rendelet alapján megbüntetnék. Vajon akkor is hangoztatnák a "Jog nem ismerete nem mentesít annak hatálya alól!"

desw 2016.11.30. 13:10:35

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Pontosan ez a fene nagy szabadság és tolerancia okozza/okozta Európa vesztét. "Nem baj, ha más, ő is ember!" Aztán szépen elpofátlanodtak és egyre többet és többet követeltek és a fejünkre nőttek. És aki azt mondja, hogy elég, az rohadt náci és kirekesztő!

Itt már szép és könnyed megoldás nincs, csak kemény és határozott lépés jöhetne, csak ugye túl sokan élnek ebből a PC majomkodásból és jogvédelmeből, így nem igen lesz változás.

szepipiktor 2016.11.30. 13:12:42

Nyilt levél a nyilt levél írójához!
Elfogadom egy neoliberális, PC elvű ember véleményét.
Jómagam még a becsületes szabadelvűként azt vallom, hogy minden szabad, ami nem korlátozza mások életét.
Tehát nem kell korlátozni, de ugyanazzal a lendülettel kérem, hogy az ilyen kirekesztő, diktatórikus, "liberális" bőr mögé bújó sunyi gondolatoknak is legyen mindörökké vége!!!
Nem én és nem a blogger határozza meg egy közösség belső ügyeit. Számtalan más esetet is felhozhatnánk, de az nem vált ki tiltakozást a neoliberális PC klónokból!
Szerintem meg ne viselhessen semmiféle okból olyan fejfedőt valaki, ami eltakarja az arcát, ha éppen autót vezet, a bankba megy be, mert ott az arc az azonosítás lényege és az pedig a társadalom szempontjából sokkal magasabb kategória, mint az egyén vallási meggyőződése!
Vagy egy vallási öltözködés felülírhatná a móri bankrablást? A gyorsahajtással elkövetett emberi életet követelő közlekedési balesetek megítélését?
OK, ne tiltsák a takaró ruházatot a starndon. De akkor ne tiltsák a full meztelenkedést se!
Ne tiltsák a közterületeken (mert az eredeti történek nem a magánéletet korlátozza ám...) a homoszexuális cselkedeteket. De akkor én is büntetlenül dughassak egyet az iskola előtt a barátnőmmel.
Legyen tájékoztatás, de ne OKTATÁS!!!!
És én meg nyithassak Luxx videós standot a Bazilika előretébe. Ez is liberális elv, nem?
Nem érzi a blogger, hogy megint egy olyan kinyilatkoztató borzadalmat fogalmazott meg, ami a "trump-jelenség" kiváltója?
Micsoda elvi különbség, hogy valaki követeli a magamutogató kéretlen felvonulásokhoz a jogot, de ha valaki azt szeretné, hogy se pártok, se egyházak, se a nácik, se a mások, azaz semmiféle kisebbség ne blokkoljon kéretlenül közterületeket, mert az a döntő többséget jelentő társdalmi átlag számára szükésges, azok mindenféle megkülönböztetése nélkül.
Legyen egy nagy park stb. ahol az összes ilyen rendezvény meg lehessen tartani, akit érdekel elmgye, a média tudósit, de nekem, amikor megyek a pici fiammal az állatkerbe, ne kelljen büdös nácik felvonulásába ütköznöm. Melegekébe se, pártokéba se!
A levéíró neoliberalizmusa addig terjed, hogy addig és kirázólag addig tart, amíg az ő elvei szerint működik a világ.
És minden mást tűzzel-vassal kiirtana, megsemmisítene, betiltana, ami neki nem PC...
Hát nem!
Ideje visszatérni a több ezer éves normális világba, ahol a kopasz kopasz, a kövér kövér, a zsidó zsidó, a cigány cigány, a meleg meleg.
És mindenki a melegektől kezdve, a muzulmánokon át a vasútmodellezőkig addig "tüntessenek", oktassanak, porpagáljanak, amíg nem sértik meg a többség alapelveit.
Piciben, vajon mit szolnának a vasútmodellezők, ha a repülőmakett építők folyamatosan felvonulnának, önmagukat mindenekfelett állónak kialtanák ki és mindenki mást ostoba, káros és bűnös lénynek tartanának????
Ja az nem jó... De ha melegek, akkor jó...
Szerintem a blogger egyszerűen NEM ÉRTI!
Mint az ostoba ökoterrorista méregzöldek, akik a napi racionalitások helyett futurisztikus fikciókkal támadnak és semmisítenek meg embereket, gazdaságokat stb.
Egészen egyszerűen nem kell semmiféle önjelölt kinyilatkoztatás!
Sem melegek ellen, sem melegek mellett...
Én nem tolom az arcukba az én szexuális dolgaimat, kérem ők se tegyék velem!
Ugyanez az iszlám is, meret hasonlóan gusztustalan mondjuk a kereszténység állami tolása is!
Az eredeti történet a talapülés ügye és ha van jogsértés, az meg a hatóságok dolga.
Ez a normális alap, az egész világon.
Nem a világ változott meg, hanem egy szűk társaság, a sehova nem tartozók akarják megmondani mindenkinek, hogy jobb vagy bal kézell verjék-e a makkot...
Hát nem uraim! Remélem a világ egyenesbe jön és az ilyen torz gondolkodású lények is eltünnek a történelem szemétkosarában.

CyberPunK 2016.11.30. 13:14:04

@desw: Az a probléma, hogy ti azt hiszitek, hogy többség vagytok. Hát kurvára nem, maximum erőszakosak és hangosak. Mint annó a nyilasok. A többség a ti totális elutasításotok és vadliberális bármit szabad között van.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.11.30. 13:16:54

@Pilotax:

A köztéri szemetelés tilalmát nem nevezném élettől elrugaszkodott hülye rendeletnek. Max. a büntetés miatt emelhetsz kifogást, de kétlem, hogy bíróság előtt megállna a tiltakozásod. A szemetelést ui. pl. Budapesten is tiltják, más kérdés, hogy nincs, aki megbüntessen.

A közterületen történő alkoholfogyasztással ugyanez van. Ha nem tetszik, hogy megbüntetnek érte, fordulj bírósághoz, oszt majd kiderül, igazad van-e.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.11.30. 13:20:10

@desw:

"túl sokan élnek ebből a PC majomkodásból és jogvédelmeből"

Sajnos így van. Lásd Gyöngyöspatát, ahol a cigány szülők perlik az iskolát, mert külön osztályokban oktatták a tanulásban elmaradt gyerekeiket. A nyakamat teszem rá, hogy nem egy cigány szülőé volt a per ötlete, hanem egy kib..tt "jogvédőé.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.11.30. 13:21:51

@CyberPunK:

"Az a probléma, hogy ti azt hiszitek, hogy többség vagytok. Hát kurvára nem, maximum erőszakosak és hangosak."

Most ugye magadról és a ballib efftársaidról beszélsz?

Hogy ki a többség, az bebizonyosodott 2014-ben, de idén október 2-án is.

ZX 2016.11.30. 13:24:15

@desw: Nagyon sok mindent megtehetsz egy muszlim országban is, amire nem is gondolnál. A helyiek legfeljebb megmosolyognak vagy kiröhögnek, esetleg rosszallóan néznek. A baj akkor van, ha olyanokkal találkozol akiknek elmentek otthonról. De ilyen emberrel itthon is gyakran találkozhatsz.

MarlonRandom 2016.11.30. 13:25:08

A magyarok nem tudnak a cigányok helyett tanulni és dolgozni.

desw 2016.11.30. 13:25:59

@CyberPunK:

Arról írtam, hogy a posztoló szerint szabadon viselhessen mindenki, amit akar, csak elfeledkezett az Európában élő muszlim nők millióiról, akiket kényszerítenek pl a hijab-ra. Ez némi ellentmondás szerintem.

"Erre jössz válasszal, hogy de a miniszoknya tiltva van muszlim országokban. "

Te kérdezted, hogy mi lesz, ha Európában tíltva lesz a burka viselése => nem mehet a muszlim nő utcára, erre írtam, hogy a miniszoknya tíltva van muszlim országokban => ergo vagy felvesz mást a nő, vagy nem mehet utcára.

CyberPunK 2016.11.30. 13:27:38

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Egyrészt nem vagyok ballib. De náci sem. Miért, mi volt most október másodikán? Emlékeim szerint egy balfasz kérdésre nem volt többségi válasz. De uccu neki, csináljunk akkor rendes népszavazást, mondjuk így: Egyetért-e azzal, hogy Magyarországon törvény tiltsa a melegeket illetve az iszlám vallást.

Pilotax 2016.11.30. 13:27:41

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Nyilván nem erre gondoltam, hanem pl. olvastam olyan helyi rendeletet miszerint a helyi mit tudom én milyen téren nem lehet dohányozni,- vagy nem régi példa megtiltják a településen élését annak akinek nincs munkahelye - de kitáblázva nincsen, csak rendelet van róla. Azt se tudom hol az adott település csak éppen odatévedtem, nemhogy annak a településnek az utcáját vagy terét ismerném.

desw 2016.11.30. 13:27:52

@CyberPunK:

"Az a probléma, hogy ti azt hiszitek, hogy többség vagytok. Hát kurvára nem, maximum erőszakosak és hangosak. Mint annó a nyilasok. A többség a ti totális elutasításotok és vadliberális bármit szabad között van. "

Mi van???

MarlonRandom 2016.11.30. 13:28:25

A melegezés nem politikailag korrekt, mert a heteroszexuálisok safe space-ét zavarja hogy egy hétköznapi használatú köztulajdonú szavukat egy szexuális kisebbség önkényesen kisajátítja magának.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.11.30. 13:34:52

@Pilotax:

Az ilyesmi nyilván hülyeség, és egyetlen bíróságon sem fog megállni.

desw 2016.11.30. 13:34:55

@ZX:

"Nagyon sok mindent megtehetsz egy muszlim országban is, amire nem is gondolnál."

Az év nagy részét muszlim országban töltöm, így tudom és ismerem a körülményeket.

A gond az, hogy számomra egyértelmű, hogy én alkalmazkodok hozzájuk, és nem várom el, hogy eltűrjék a "helytelen" viselkedésemet. Nem fogok az utcán vedelni és kurvázni, ...

De mi van az Európában élő muszlimokkal? Ott is hozzájuk igazodjak?? Lófaszt! Ha nem teszik nekik az európai viselkedésem, akkor lehet húzni vissza a picsába...

CyberPunK 2016.11.30. 13:35:07

@desw: Az, hogy igazad van, elég, de nem kéne a ló túloldalára esni egyből.

Pilotax 2016.11.30. 13:35:36

@CyberPunK: A betiltással nem értek egyet, de azt talán meg lehetne tenni, hogy az ilyen megnyilvánulásokat mondjuk egy "Hyde" parkba száműzzük.

eßemfaßom meg áll 2016.11.30. 13:36:19

"Mert horogkeresztet, nácisast, SSjelvényt és más, jellegzetesen a náciszmushoz kötődő öltözéket sokan önszántukból, lelkiismereti meggyőződésükből hordanak. Mert ezt szeretnék hordani. Nem baj, ha ezt undorítónak, félelmetesnek, borzalmasnak, felháborítónak gondolod, az a te véleményed, és fontos a véleményed. Nekem fontos. Jogod van a véleményednek hangot adni. Megtiltani, hogy más hogyan, milyen ruhadarabokkal fedheti a testét: nincs jogod. "

oh wait...

CyberPunK 2016.11.30. 13:36:21

@desw: Azt ugye vágod, hogy nem csak egy muszlim ország van? Ahogy ugye azt is tudod, hogy a muszlim vallás se most jelent meg hazánkban?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.11.30. 13:36:37

@CyberPunK:

Ugye nem zavar, hogy a rendelet csak Ásotthalmon van hatályban?

CyberPunK 2016.11.30. 13:37:06

@Pilotax: Így van, én is így gondolom.

CyberPunK 2016.11.30. 13:38:54

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Egész pontosan az zavar, hogy még hatályban van és nem semmísítették meg magasabb szinten rögtön.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.11.30. 13:39:39

@ZX:

"Nagyon sok mindent megtehetsz egy muszlim országban is, amire nem is gondolnál. A helyiek legfeljebb megmosolyognak vagy kiröhögnek, esetleg rosszallóan néznek."

OK, akkor próbálj mondjuk Szaúd-Arábiában a nyílt utcán bibliákat osztogatni és a keresztény hitre téríteni. Gondolod, hogy megúszod egy rosszalló mosolygással?

CyberPunK 2016.11.30. 13:40:13

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Amúgy kíváncsi lennék, hogy hányan szavaztak Ásotthalmon ezekre a rendeletekre. Mert a képviseleti demokráciának nem azt kéne jelenteni, hogy négy évente szavazunk arról, hogy ki tehet meg bármit a nevünkben.

eßemfaßom meg áll 2016.11.30. 13:40:24

@Szalay Miklós: Spammergeci nem szeretnél eltakarodni a picsába az internetről?

ZX 2016.11.30. 13:41:32

@desw: Egyrészt igazad van. (Rómában élj úgy ahogy a rómaiak). De ha már a mi értékeinket annyira felsőbbrendűnek érezzük akkor szar ügy arra hivatkozni, hogy ha ők úgy akkor mi is úgy, mert ebben az esetben még egy icipicit sem különbözünk tőlük.

wektor77 2016.11.30. 13:42:11

@ZX:
"Nagyon sok mindent megtehetsz egy muszlim országban is, amire nem is gondolnál. A helyiek legfeljebb megmosolyognak vagy kiröhögnek, esetleg rosszallóan néznek"

Javasolnam,hogy latogass el egy muszlim orszagba es tegyel olyan dolgokat amire mi nem is gondolnank...Persze ha lehet, mindezt ne a szallodai szobadban csinald hanem lehetoleg nyilvanos helyen..Majd meseld el nekunk mikor neztek rosszalloan,vagy rohogtek ki a heyiek..mielott,vagy miutan s@ggbe kuldtek egy adag 7.62x39-el...Te madar..

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.11.30. 13:43:17

@CyberPunK:

Előbb-utóbb ez is bekövetkezik.

Vedd észre, hogy ez a rendelet egy jó poén, bár emellett természetesen elgondolkodtatóul is szolgál.

Nyilván nem ez a megoldás, hanem az, hogy minden eszközzel meg kell előzni az iszlám megjelenését ill. megerősödését Magyarországon, ui. az iszlám inkompatibilis a zsidó-keresztény európai kultúrával.

Igen, az ateisták is e kultúra örökösei, akár tudatában vanna ennek, akár nem.

desw 2016.11.30. 13:43:23

@CyberPunK:

Nem a vallással van a gondom, mert ez mindekinek a magánügye. Leszarom, hogy ki miben hisz!

De az már a baromság netovábbja, amikor pl. nem lesz disznóhús a suliban, mert jajj szegény muszlimok.

Vagy a londoni balhék, (piálás és miniszoknya az utcán), utcák lezárása imádkozás miatt, ... ahogy mondod, ne essünk át a ló tulsó oldalára a nagy PC majomkodásban és toleranciában.

desw 2016.11.30. 13:46:03

@ZX:

" De ha már a mi értékeinket annyira felsőbbrendűnek érezzük akkor szar ügy arra hivatkozni, hogy ha ők úgy akkor mi is úgy, mert ebben az esetben még egy icipicit sem különbözünk tőlük. "

Ez nem felsőbbrendűség! Európában ezek a szabályok, itt meg mások. Hülyék a szabályok? Lehet/biztos, de ezt kell ELFOGADNI, vagy lehet takarodni.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.11.30. 13:48:53

@ZX:

"mert ebben az esetben még egy icipicit sem különbözünk tőlük."

Értem. Tehát ha nem engedjük nekik, hogy kivágassák a kislányaik csiklóját, megkövezzék az asszonyaikat, verjék a feleségeiket, gyermekkorú lánnyal közösüljenek stb., akkor icipicit sem különböxünk tőlük.

Mondd, milyen szert használsz? Baromi erős lehet.

5perc 2016.11.30. 13:50:39

Engem tökre nem zavar, amikor Toroczkai László feketete szoknyanadrágban jár. Az ő szexualitása az ő dolga, még ha ki is viszi az utcára és nem a négy fal között csinálja.

CyberPunK 2016.11.30. 13:50:42

@desw: Emlékeim szerint az utolsó igazán nagy londoni balhé egy fiatalokból álló fosztogatási hullám volt, aminek nem volt köze az iszlámhoz.

Én se hiszek a PC majomkodásban és toleranciában, de abban sem, hogy törvényekkel lehet megoldani a problémát. A szocializmusban talán rend volt? Hogyne, meg rendőri túlkapások, illetve totális média kontrol. Ja, és akkor a hosszú haj volt az ellenség. Attól félek, hogy megint ide fogunk visszajutni.

msolt 2016.11.30. 13:52:44

"Én szeretek sapkában járni az utcán. Sőt, gyakran vagyok sapkában épületen belül, például pont ma tartottam középiskolásoknak tréning foglalkozást hátracsapott fullcap sapkában. Senkinek nincs joga ezt megtiltani nekem. Te sem tilthatod meg nekem. "

Lehet, hogy nem tilthatja meg senki ezt neked, de hogy most ettől lettél óriás nagy bunkó a szememben aki pont nem szavahihető az ilyen arogáns kinyilatkoztatásai miatt, az is biztos. És lehet hogy nagyon meg akartad mondani és gördeszkáztunk már együtt, de ezzel a kijelentéseddel lettél pont egy szinten az összes faszista vagy antiszemita polgármesterrel.

fidesz jobbik mszp dk együtt pm lmp fodor egykutya 2016.11.30. 13:56:20

@pulsarito: "Látom nálad is tombol a liberális tolerancia, a más véleményének meghallgatása és rendkívül magas az érvelési kultúrád."

Meghallgattalak, illetve elolvastalak. És csak ismételni tudom magam:

Nem Ríjádban vagyunk, te barom.

Nem Ríjádban vagyunk, te barom.

Nem Ríjádban vagyunk, te barom.

Magyarországon vannak törvények, azokat kell betartani és betartatni.

Magyarországon vannak törvények, azokat kell betartani és betartatni.

Magyarországon vannak törvények, azokat kell betartani és betartatni.

Fel vagy képes fogni, te barom? Te selejt?! Te állat?! Te értelmi csökevény?!

"További szép napot!"

Jó, kösz. Neked viszont ezek után semmi jót.

ZX 2016.11.30. 13:56:55

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Jajj, ahhoz nagyon értesz, hogy faszságokat írj kiforgatva a szavakat, de én nem erről beszéltem.

@desw: Európában szekularizáció van és demokrácia. De sajnos egyre inkább távolodunk ezektől. Az arab országokban viszont nem is volt ilyen, ezért aztán ott nem is kell elvárni semmit.

Amúgy meg Indonéziában, Malajziában vagy más ázsiai muszlim országban nyugodtan viselhetsz miniszokmányt meg vehetsz fel bikinit. A gond az arabokkal van. Azért kicsit tájékozódni kell mielőtt minden muszlimot egy kalap alá veszünk.

desw 2016.11.30. 14:01:06

@CyberPunK:

www.youtube.com/watch?v=JOup_lNa1E4
www.youtube.com/watch?v=fA6XcyXsxXU
www.youtube.com/watch?v=SgKMI1wV0ps
www.youtube.com/watch?v=nw2w7ACogaY

Nem, ez nem muszlim országban van, hanem Londonban, EURÓPÁBAN.

Ide vezet a nagy PC puhapöcsösködés. Bassza meg magát az összes buzeráns libsi!

desw 2016.11.30. 14:06:50

@ZX:

Én NÁLUK nem várok el semmit, mert számomra egyértelmű, hogy vendégként én alkalmazkodok az ő szokásaikhoz.

A gond az, hogy ők Európában is elvárják, hogy mi alkalmazkodjunk. Na ezt nem!

@desw:

CyberPunK 2016.11.30. 14:10:15

@desw: Amerikában meg az átlag gettónigger fiatal köt bele mindenkibe és veri össze ész nélkül. Itthon a cigány galerik (köztük a white thrash-el). Nem az iszlámmal van a baj, hanem az átlag fiatallal. Teljesen mindegy, hogy mibe kapaszkodnak, a baj, hogy nincs erélyes fellépés ellenük. Viszont a válasz nem az iszlám tiltása kell, hogy legyen, ezt értsd már meg.

desw 2016.11.30. 14:20:36

@CyberPunK:

A videón nem egyszerű "belekötések" vannak, hanem kifejezetten valláskárosultságból eredő balhék: utcai piálás, rövid ruha, ...

És ha nekem el kellene fogadnom az ő vallásukat és az azzal járó szokásokat (pl. burka) EURÓPÁBAN (mer' ugye mink fölvilágosult és toleráns europér embörök vagyunk), akkor cserébe illene nekik is VENDÉGKÉNT elfogani a mi szokásainkat a saját hazánkban. Na, ez utóbbi valahogy egyre kevésbé látszik, mert már átestünk a ló másik oldalára a PC majomkodás miatt.

Bicepsz Elek77 2016.11.30. 14:22:37

@ZX:
Rengeteg arab orszag szekularizalt pl. Algeria, Egyiptom(elobbiben a nőknek tobb joga van orokoles-ugyileg(francia mintara)) , mint a ferfiaknak.
A miniszoknyat meg a bikinit es hasonloakat Europaban is csak 40-50eve hoztak be a masik szemita csoport(divattervezok+cegeik) nyomasara(a masodik vh vegeig pl. Franciaorszagban jo nagy penzbuntetest adott a rendor ha a szoknya nem takarta a terdet).
Szoval azt akarjak leresztenynek bemutatni, amit az ateista-laicista stb allamok terjesztettek el 1920 makd 1945 utan.
Ja es nincs zsido-kereszteny kultura. Vagy vannak monoteista vallasok: zsido-kerestenu-iszlam vagy van a zsido(Talmud)vagy kereszteny(Újszövetség) vagy Iszlam(Koran) kultúra.
Az un Felvilagosodas ota kereszteny kultura sincs: egy ateizmus fele meno laicista es szekularis allamkozpontu hatalom van. A vallast eloszor a nacionalizmussal majd azt a demokraciaval csereltek ki. Most ez van valsagban(finnyasak a nok es leves a gyerek).
Mellesleg Toroczkai nem csak a parlament donthet ilyen kerdesekben 1868 ota.

ZX 2016.11.30. 14:25:58

@desw: "A gond az, hogy ők Európában is elvárják, hogy mi alkalmazkodjunk. Na ezt nem!"

Az oroszok meg az amerikaiak nem pont ilyenek? Úgy viselkednek ahogy akarnak, mindent leszarnak pedig ők a vendégek.

Bicepsz Elek77 2016.11.30. 14:26:23

@desw: Europaban nincsen elfogadott ertekrend: mindenki ugy el ahogy akar ha irott torvenyt nem sert(+közegészségügyet vagy kozbiztonsagot). pl. nem lehet eloirni, hogy minden no jarjon miniszoknyaba 3-90 eves korig. Meg ugye meg viseltek kendot falun 2-30 eve is!! (az angol kiralyno is).
Majd ha elo lesznek irva ilyen szokasok, akkor tartassyk be mindenkivel!!

desw 2016.11.30. 14:28:34

@CyberPunK:

És nem akarok én semmit és senkit betíltani és kitíltani.

Én nem várom el és nem követelem, hogy muszlim országban legyen disznótoros, cserébe ők se várják el, hogy Európában SEM legyen.

Nem várom el, hogy muszlim országban legyen nudistrand, cserébe ők se támadják meg a csajomat az utcán vagy a parkban, ha rövidebb szoknya van rajta.

...

desw 2016.11.30. 14:30:46

@ZX:

"Az oroszok meg az amerikaiak nem pont ilyenek? Úgy viselkednek ahogy akarnak, mindent leszarnak pedig ők a vendégek. "

Tessék?? Az orosz és az amcsi tőlem elvár valamit Európában??

Bicepsz Elek77 2016.11.30. 14:32:41

@desw:
"cserébe ők se támadják meg a csajomat az utcán vagy a parkban, ha rövidebb szoknya van rajta."

Olyat nem csak muszlimok csinalnak, de keresztenyek is
https://hu.m.wikipedia.org/wiki/Bándy_Kata-gyilkosság

desw 2016.11.30. 14:33:55

@Bicepsz Elek77:

"Europaban nincsen elfogadott ertekrend: mindenki ugy el ahogy akar ha irott torvenyt nem sert(+közegészségügyet vagy kozbiztonsagot). "

Így van! Pl. lehet miniszoknyában és sörrel a kézben sétálni EURÓPÁBAN, de a drága muszlim patrolok LONDOBAN mégis verekednek miatta. Lásd videó

"Majd ha elo lesznek irva ilyen szokasok, akkor tartassyk be mindenkivel!! "

Ahogy mondod! Ha törvény lesz, hogy nem lehet burka, arcot takaró öltözet, ...

desw 2016.11.30. 14:35:50

@Bicepsz Elek77:

"Olyat nem csak muszlimok csinalnak, de keresztenyek is"

Ne legyél már demagóg! Ez vallás miatt volt??

ZX 2016.11.30. 14:36:13

@desw: Nem csak vallásilag meg öltözködés ügyileg vannak elvárások. Azt ugye vágod?

desw 2016.11.30. 14:37:18

@Bicepsz Elek77:

És a muszlimok nem (mindig) erőszakolnak, csak nem akarják engedélyezni a miniszoknyát muszlim övezetben LONDONBAN

desw 2016.11.30. 14:39:07

@ZX:
Kérdésemre válaszolsz? Mit várnak el tőlem az orosz vagy amcsi letelepült polgárok Magyarországon vagy Londonban?

CyberPunK 2016.11.30. 14:42:10

@desw: Ez így hazugság. Vannak muszlimok akik nem akarják engedélyezni. Ilyenkor nagyon készésgesen megfeledkezel arról, hogy a németországi török vendégmunkásokkal ilyen gond nem volt hosszú évtizedeken keresztül. Pedig ők is muszlimok.

CyberPunK 2016.11.30. 14:48:51

@desw: Egyre inkább az a véleményem, hogy elbeszélünk egymás mellett. Nekem még mindig az a véleményem, hogy a rendeletek gyűlöletkeltőek és vallásellenesek, ami szerintem rossz és nagyon nem támogatandó. Ellenben erősen támogatom azt, hogy a radikalizációval szemben a hatóságok lépjenek fel. Viszont itthon nem az iszlámmal van a baj, hanem a cigó galerikkel. Ahogy a pride egy részével is baj van, de nem a melegekkel összeségében.

ZX 2016.11.30. 14:55:17

@desw: Hogy azt tehessék amit és amikor akarnak mert pénzük van meg mert ők a nagyahatalom. Nyilván most általánosítok, de sokan vannak ilyenek. Ha voltál olyan helyen nyaralni ahol amcsiból vagy ruszkiból túl sok van, akkor érted miről beszélek.
Ez is elvárás. Nyilván ők nem ruhát erőltetnek rád vagy vallást, hanem hogy képletesen borulj előttük le.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.11.30. 14:57:12

@ZX:

"Jajj, ahhoz nagyon értesz, hogy faszságokat írj kiforgatva a szavakat, de én nem erről beszéltem."

Az nem érv, hogy faszságnak nevezed, amit írtam. Kár, hogy ennél jobb érved nincs.

desw 2016.11.30. 15:01:33

@CyberPunK:

Pedig nem beszélünk el egymás mellett, csak arra szerettelek volna rávezetni, hogy a jelenlegi PC és tolerancia szint mellett nincs megoldás.

Már a cigány ill. bevándorlók által elkövetett bűncselekményekről sem lehet nyíltna beszélni, mert egyből beindulnak az ájvékoló buzzancs libsi jogvédők és nácizni és kirekesztőzni fognak. (lásd pl miskolci rendőrkapitány esete a cigánybűnözökkel: www.origo.hu/itthon/20090130-levaltottak-a-cigany-bunozozokrol-szamot-ado-miskolci-rendorkapitanyt.html)

Mi lenne, ha valamilyen valláshoz köthető szokás betíltásáról lenne szó?

Miért nem lehet faji bűnözési statisztika? Mert akkor kiderülne a minden épeszű számára nyilvánvaló tény, hogy a börtönökben füstösék vannak többségben.

Miért tíltották be a svédek már a keresztnév kiírását is a hírekben? Mert már abból is kiderült, hogy G. Abdul nem svéd, hanem vmi füstös => most már csak G. A. lehet

...

Ehhh... Európa elpusztul, ha marad ez az idióta PC majom hozzáállás és a problémák szönyeg alá söprése.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.11.30. 15:01:47

@desw:

"akkor cserébe illene nekik is VENDÉGKÉNT elfogani a mi szokásainkat a saját hazánkban."

A baj csak az, hogy jelentős részük sajnos már nem vendég, hanem vagy az adott EU-s állam állampolgára, vagy menedékes ill. "oltalmazott személy", aki előbb-utóbb megkapja az állampolgárságot. Mert azt ugye senki nem gondolja komolyan, hogy belátható időn belül véget érnek a háborúk az adott országokban és a "menekültek" hazamennek. Főleg azok nem mennek haza, akik nem is a háború elől menekültek.

n3spr3ss0 2016.11.30. 15:02:40

@CyberPunK: 2006-ban is ilyen okos voltál,mikor a Torockai és bandája álarcban törtek-zúztak,gyújtogattak,rendőröket vertek a fővárosban?

desw 2016.11.30. 15:04:33

@ZX:

Bocs, de nagyon nem egy sztori a gyökér részeg amcsi Balin vs. muszlim patrol Londonban.

n3spr3ss0 2016.11.30. 15:04:57

Egy ilyen Toroczkai féle bűnöző Európa nem sok országában lehetne szabadlábon és ráadásul polgármester.

desw 2016.11.30. 15:14:40

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

A legnagyobb gond az, hogy eszükben sincs integrálódni. Az első generáció még csak meghúzta magát, aztán az újabb generációk már egyre pofátlanabbak. Lásd német törökök. Már a 3. és 4. generáció él ott, és mégis brutál lemaradásban vannak a németekhez képest, pl iskolázottságban. Aztán persze ebből mi következik? Bűnözés!
Aztán hülye libsik meg szidják a németeket, mert nem tudnak integrálni.

Pont, mint Magyarországon a cigányokkal. Mindenki hibás a sikertelen integráció miatt, a társadalom, a kormányok, az önkorm, ... de persze szegény rejtették nem, ők csak áldozatok. Aztán ha vki pl megvonná a segélyt rejtettéktől, mert a puja nem jár iskolába, akkor újra megjelenik a libsi kórus és megy az rinya. Ez a PC majomkodás nem működik, már rájöhettek volna, csak túl jó megélhetés nekik

ZX 2016.11.30. 15:16:16

@desw: Nem tűnik egy sztorinak, de bizony mindegyik egy elvárás, hogy te máshogy viselkedj mint ahogy általában szoktál. Mint ahogy a konzervek is elvárják, hogy a liberálisok úgy tegyenek ahogy ők és fordítva.

Aranyi Gábor 2016.11.30. 15:22:41

@Kovacs Nocraft Jozsefne: A zsidó kultúra nem kompatibilis a keresztény kultúrával, az iszlámmal azonban ... testvérek...

desw 2016.11.30. 15:24:36

@ZX:

Nagyon nem mindegy, hogy a saját hazámban kellene máshogy viselkednem egy vendég VALLÁSI faszságai miatt. Vagy Balin lenne velem szemben elvárása az amcsinak?? Ezt hogy?

fabirka 2016.11.30. 15:32:41

Ilyenkor vagyok büszke arra, hogy ateista vagyok. Nyugodt, békében élni vágyó, egyszerű ember. Bár a mai jelentésváltozások korában ezzel valószínűleg már libsi is, bármit is jelentsen. Végül is úgyis mindent címkézni kell és ugye aki nem velünk, az ellenünk...
Torockainak van vallása? Hitvallása? Nem keresztény, az biztos. Nem ismerem a Bibliát, meg a keresztény tanokat, de valami felebaráti szeretet, megbocsájtás, meg ilyen hasonló békés maszlagok vannak, mint a keresztényi értékrend alapjai.
Persze tudom, hogy minden vallásnak meg van a maga marketingje, amitől szépnek és jónak mutatja magát. Valahogy el kell adni. Valójában úgyis mindegyik vallás igyekszik kiirtani a másikat.
Ha én lennék Ásotthalom polgármestere, betiltanám a felsőruházat viselését a 16-35 év közötti nőknek szabadtéren júniustól szeptemberig, épületekben meg egész évben.
És elvárnám, hogy ezek a nők csókolózzanak, meg dörgölőzzenek egymáshoz, amikor találkoznak. Ez ugyanolyan szélsőséges, de mégiscsak sokat segítene a népszaporulaton.

kovacs55 2016.11.30. 15:36:00

@ZX: Tiltsuk be a nagykabátot mert biztonsági kockázatot rejt....?

Ne essunk tulzasba, van kulönbseg a nagykabat meg az arcot eltakaro asztalkendö között !!!!!!

ZX 2016.11.30. 15:37:02

@desw: Nem érted, de mindegy is, mert messzire mentünk az alap problémától.

ZX 2016.11.30. 15:38:15

@kovacs55: A sál és a símaszk is eltakarhatja. Tiltsuk be azokat is. Vagy mi alapján szelektálunk?

kovacs55 2016.11.30. 15:43:43

En meg követelem hogy Dubaiban bemehessek a mecsetbe trikoban meg rövidgatyaban es davidcsillaggal vagy kereszttel a nyakamban... Ja, hogy nem lehet...Miert ? es miert nem valtoztatjak meg a törvenyt arrafele a javamra ? ? ?

Behajtó70 2016.11.30. 15:51:54

Páll Gábornak!

A szabadság addig tart, amíg másokat nem bánt viselkedésünk. Csinálhatsz otthon bulit, ha nem zavarid a szomszédot. Vezethetszbgyorsan..a Hungaroringen, finghatsz hangosan büdöset, de csak otthon!

Amik ellen tiltakozol, azt nem tette az ásotthalmi polgármester. Tehát egyszerűen szólva: te hazudsz!

Nem tiltotta meg hogy meleg legyél!
Nem tiltotta meg, hogy muszlim legyél!

De akkor mi az igazság?

Betiltotta, hogy viselkedéseddel másokat megbotránkoztass!

Nagyon helyesen.

Lehetsz muszlim, járhatsz csadorban...otthona, ahol nem keltesz félelmet.
Lehetsz meleg, élvezheted, hogy szakállas haverodat csiklandozza a bajuszod. De csak otthon, hogy másokat ne zavarj! (Nem, kisbarátom, nem a leszbikusokat kell idehozni, hanem azt amiről valóban szó van! Ne kerülgesd a forró kását, mondjad úgy, ahogy van!)

Szóval Gábor!

Csúnyán hazudsz! Olyasmit állítasz, amit más nem mondott és ez ellen tiltakozol!

Tudod, nagyon gáz a viselkedésed. Főleg az a gáz, hogy emveszed észre, hogy ez a stílus már nagyon ciki!

ZX 2016.11.30. 15:58:51

@kovacs55: Te most komolyan összemosol egy arab országot egy európaival? Egyébként próbálj bemenni a meteorák kolostoraiba rövidnadrágban jó? Pedig ők keresztények.

szelídgesztenye · http://szelidgesztenye.blog.hu 2016.11.30. 16:21:45

Kedves Gábor!

Idő hiányában nem túrtam fel a blogodat, de hálás lennék, ha belinkelnéd azt a posztodat, amelyikben felemeled a szavad a karácsonyfaállítás, a feszület használatának tiltása ellen!

Más: sztem Toroczkai sosem tartotta a Pride-ot sima polgárpukkasztásnak. Éppen azért, amiért nyilván Te is tisztában vagy vele, hogy az nem más, mint több ezer éves értékekkel szembeni tudatos provokáció.

ZX 2016.11.30. 16:26:25

@szelídgesztenye: "több ezer éves értékekkel szembeni tudatos provokáció"

Csak szólok, hogy "buzulás" már a kereszténység előtti időkben társadalmilag elfogadott volt sok helyen. :D:D

okleveles naiv 2016.11.30. 17:08:37

Yo, vágom, elvárják, hogy hordhassák itt az otthon megszokott ruháikat és handzsárjukat, viszont otthon azonnal leölnek mindenkit aki innen ment oda és nem olyan ruha van rajta amit ők előírnak. Miva? Noooormális? Elvárja, hogy itt kezeljük liberálisan, viszont ő meg otthon leölhessen minket, ha nem elég hosszú a ruhánk? ugyan már, kapják azt, amit nálunk ők adnának nekünk: nyilvános megkövezés, korbácsolás általi kivégzés, életfogytig börtön fellebbezési lehetőség és ügyvéd nélkül. Aztán ha itt rínak, hogy liberalizmust akarnak, akkor eléjük tenni az otthoni példáikat oszt jónapot.

eßemfaßom meg áll 2016.12.01. 08:40:59

@ZX: "Csak szólok, hogy "buzulás" már a kereszténység előtti időkben társadalmilag elfogadott volt sok helyen. :D:D"

Az emberevés is meg a tajgetoszról ledobás is aztán ma mégis furán nézünk arra aki megkivánja felebarátja sonkáját vagy a nem tökéletes testfelépítésű gyerekét ledobja valami magas helyről.

Mielőtt még, semmi bajom a buzikkal, csak érvnek elég szar az, hogy "régen is volt tehát ma nincs vele porbléma"

vinie175 2017.04.15. 11:06:44

Szövegértésből még kis fejlődés nem árt.
Nem a szexuális orientáltság maga került betiltásra, hanem annak propagandája.
Nem ugyanaz...
Mindenki azzal és azt csinál, amit akar, otthon.
De bocsásson meg a világ, hadd ne kelljen 10 éves gyermekeknek azt magyarázni, hogy miért is csókolózik az a két szakállas bácsi pink tangában a platón.
A szexuális beállítottság egy dolog, a kulturált viselkedés pedig egy másik lenne. Legyen meleg, kit érdekel? De ehhez miért kell tangában vonaglani nyilvánosan? Mert hirdeti az egyenlőséget? Milyen egyenlőséget? Melyik hetero vonul fel lakk tangában a városban, hirdetve, hogy hetero? Ennél jobban semmivel nem tudnák alátámasztani azt, hogy valóban mások, mint ezzel az ordenáré, kritikán aluli, közönséges felvonulással, ami semmi másra nem jó, csak hogy azt hirdesse, hogy nekik bizony a leghaloványabb közük sincs az átlag lakossághoz. De lelkül rajta. Viszont ezt nyilvánvalóan nem mindenki akarja látni, ha nem mindenki kíváncsi a szexualitásuk nyilvános felvonultatására, akkor legyen már jogunk azt mondani, hogy bocs, de itt nem fogjátok papi reverendába bújva egymást orálisan kielégíteni az utcán, mint Pesten előszeretettel teszitek, az egyenlőség jegyében.

Nem a homoszexualitás került tiltásra, el kell olvasni a rendelet szövegét és értelmezni próbálni, hanem az ilyenfajta igenis deviáns megnyilvánulásai.
süti beállítások módosítása